Sunday, July 16, 2006

गीत

गीत

दीपक जडित

तिम्रो लागी धेरै धेरै खुशीहरु साँचेकी थेँ
दुई दिन मात्रै भए पनि तिम्रै लागी बाँचेकी थेँ ।

तिमी सँग हिड्दा हिंड्दै बाटो मैले हराई गएं
पापीनी नभन मलाई नचाहेरै टाढा भएं
टाढाबाट पनि अझै तिम्रै माया साँचेकी छु
छामीहेर म त तिम्रै मुटु भित्र बाँचेकी छु ।

धेरै आँशु झारी सक्यौ अब अरु नझारीदेउ
यती ठुलो संसारमा आफुलाई एक्लो नपारीदेउ
सबै खुशी जित तिमी जस्लाई मैले हारेकी छु
तिम्रो सबै दु:ख मैले आफुतिर सारेकी छु ।

हुनत मेरो एक अन्जुली माया अझै बजारमा आईसकेको छैन शायद अगस्ट्को दोस्रो साता सम्ममा बिमोचनको लागि तयार भएर त्यसपछी बजारमा आउछ होला । त्यस् पछीको अर्को अल्बम अबोध परेलीहरु हुनेछ जस्को म प्रस्तोता र १ , २ वटा गीतको गीतकार मात्र हुनेछु र त्यो अल्बम मेरो छोरी दीन्जुश्री र सुधा शर्मा ( भान्जी) को हुनेछ । त्यसपछी मैले पुन्: एक अन्जुली माया को दोस्रो भाग निकाल्ने बिचार गरेको छु । अहिले एक अन्जुली मायामा ९ जना गायक र १ जना मात्र गायिका हरु हुनुहुन्छ भने भाग २ निकाल्दा ९ जना गायिकाहरु र १ जना गायक राख्ने बिचार गरेको छु र माथिको यो गीत शायद एक अन्जुली माया भाग २ को लागी हुनेछ ।

No comments: