Monday, July 03, 2006

मेरो पहिलो शिखर आरोहण : ईन्जिनियर

गत महिना जुनको ४ तारिख आईतबार अमेरिकाको कोलोराडो राज्यमा अवस्थित ईन्जिनियर हिमाल को शिखरमा पुगेर मैले जीवनकै पहिलो पल्ट हिमाल चढ्ने रहर पुरा गरें । म सगरमाथाको देशमा जन्मेर हुर्केको भए पनि मैले अमेरिकामा आएर मात्र हिउँ देख्न र छुन पाएको हुँ भन्नु पर्दा लाज मर्नु नै हुन्छ । लगभ ग 13००० फीट उचाई भएको उक्त हिमाल चढन हामी जम्मा ६ जना गएका थियौँ जसमा म र पासाङ शेर्पा भन्ने साथी नेपाली थियौ । अरु अमेरिकन साथीहरुमा पल र टेरी को नाम याद छ अरु २ जनाको त नाम पनि भुलिसकेछु । पासाङ जी ले यो हिमाल र नेपालको काला पथ्थर भन्ने हिमाल उस्तै रहेछ भन्नु हुँदै थियो । वहाँ नेपाल को प्रख्यात गाईड हुनुहुदो रहेछ । चढ्ने क्रममा सबै भन्दा पछाडी पर्ने चै म थिएँ अनि मलाई पर्खने भएर पासाङ जी पनि पछी पर्नु भयो । शिखरमा पुगीसकेर तपाईं ले गर्दा आज शेर्पाको नाक गयो यार भनेर ठट्टा गर्नुहुँदैथियो पासाङ साथी ।

मैले हिमाल चढेको फोटो राख्न खोजेको थिएँ तर अपलोड नै भएन ।

No comments: