Wednesday, July 05, 2006

जुलाई ४ : अमेरिकी स्वतन्त्रता दिबश


मैले अमेरिकामा चौथो पटक स्वतन्त्रता दिबश मनाएको देखें । पहिलो , तेस्रो र चौथो पटक म कोलोराडोमा नै थिएँ र छु भने दोस्रो पटक भने म वासिङ्टन राज्यको सियाटलमा थिएँ । हरेक बर्ष जुलाई ४ तारिखमा स्वतन्त्रता दिबस अमेरिकाभरि पटाका पड्काएर र दिपावलि गरेर मनाउने चलन् छ । रमित लाग्दो गरि कुनै स्थान बिशेशमा असँख्य पटाकाहरु आकाशनै फुटाउन खोजिएको हो कि झैँ गरी फुटाईन्छन । नजीकमा ठुलो झील या समुद्र छ भने त्यसैको बिचमा ठुलो जहाजबाट पटाका फुटाईदो रहेछ जुन मैले सियाटलमा एक हफ्ता छुट्टी मनाउन जाँदा देखेको थिएँ । भनिन्छ न्यू योर्कमा सबैभन्दा रमाईलो गरी स्वतन्त्रता दिबस मनाईन्छ रे । त्यहाँ नै त अमेरिकाको स्वतन्त्रताको प्रतिमा पनि छ तर त्याँहा गएर हेर्ने मौका मैले पाएको छैन । अरु मुलुकको स्वतन्त्रतामा कुल्चेर अरु मुलुकमा बम फुटाउने , महाशक्ति भनेर कहलिएको अमेरिकाले जुलाई ४ तारिख हरेक पटक भब्यताका साथ मनाउने गर्छ ।

No comments: