Wednesday, July 05, 2006

बाल गीत : शान्तीको निम्ती

स्कुल जान देउ मलाई

मेरा साना हातहरुमा कापी र कलम देख
स्कुल जाने मेरो बाटो बन्दुक देखाई नछेक
स्कुल जान देउ मलाई पढ्न लेख्न देउ ।

जङगल , पहाड , बाटो , बजारमा लाशको खेती लगाउदै
झर्ना , खोला , छाँगाहरुमा रगतको भेल बगाउदै
कहाँ पुग्नु पर्ने तिमीलाई सबैको शान्ती भगाउँदै ।

मन्दिरमा बन्दुक लगेर देउताको ईज्जत फाल्दैछौ
स्कुलमा आगो लगाएर बिद्या र बुद्धी बाल्दैछौ
लाशहरुमा टेकेर तिमी कस्तो यात्रा थाल्दैछौ ?

मैले नगरकोट हत्याकाण्ड भएको बेलामा लेखेको यो गीत लाई अहिले संगीतकार टिका भण्डारीको संगीत अनि बाल गायिका दीन्जुश्रीको स्वरमा बजारमा निकल्दैछु । यो गीतको बिषयमा मलाई समयअनुकुल नभएको टिप्पणी आएको थियो । शायद देश शान्तीबार्ताको प्रकृयामा भएको ले होला तर मेरो यती सानो गीतले शान्तीबार्तालाई नबिथोल्ला , बरु उर्जा प्रदान गर्ला भन्ने आशा गरेको छु ।

No comments: