Wednesday, January 31, 2007

गीत : जिन्दगीको यात्राभरी । (काले र कालीको गीत ।)

काली : जिन्दगीको यात्राभरी तिम्रै साथ दिन्छु म त
मलाई तिम्रो हात समाउन देउ
भुलीदिन्छु आफ्नो ब्याथा तिम्रो साथ पाए म त
मलाई तिम्रै खुशीमा रमाउन देउ ।


काले : फूलहरु देखाएर काँढा मैले टेकेको छु
यात्राभरी जिन्दगीको आँधीहुरी छेकेको छु
सक्छौ भने काँढा टेक्न
आँधीहुरी हरु छेक्न
आउ हात समाउ , यो खुशीमा रमाउ ।



काली : बर्षौं बर्षौं देखि पर्खिएको
त्यो खुशी मैले भेटएं कि
काले : छातीभित्र पिँडाले कोरेको
रेखाहरु मैले मेटाएं कि
दुबै : आउ दुई मुटु जोडी अब
जुनीभरीलाई एकै पारौं
आँधीहुरी अझै छेल्नु नै छ
मनको भिताहरु संगै बारौं ।



काले : कुनै चोट म भित्र बल्झिदिंदा
अनुराग तिमी सहिदिनु
काली : कतै खुशी म भित्र छचल्किंदा
तिमीपनि खुशी भईदिनु
दुबै: आउ आज यो बाचा बाँधी
दुई मुटुमा यौटै धून भरौं
त्यही धूनमा जिन्दगीको
जंघार हामी संगै तरौं ।

No comments: