Friday, January 26, 2007

दुई गीतहरु -

१ -

मलाई कसैले यति धेरै माया दियो
म आज खुशीले नाचिरहेछु
मेरो यो मनमा उसकै लागी
मैले पनि चोखो माया साँचिरहेछु ।

यति धेरै धेरै खुशी
छचल्किन्छ मनै भरी
फूलै फूल फक्रीएको
देख्छु आफ्नो वरीपरी
म फूल जस्तै फक्रीएर हाँसिरहेछु
मेरो यो मनमा उसकै लागी
मैले पनि चोखो माया साँचिरहेछु ।


किन लगाईदियो उसले
आज यति मिठो प्रीत
ओठहरु गाईरन्छन
सँधै सँधै उसकै गीत
त्यै गीतभरी उसैलाई गाँसिरहेछु
मेरो यो मनमा उसकै लागी
मैले पनि चोखो माया साँचिरहेछु ।

२ -

मलाई माया गर्छु भन्ने कोहिपनि पाउन सकिन
एकै मुठ्ठी माया मैले कहिंपनि लाउन सकिन ।

कतै मायाको मुल्य नै तिर्न सकिन
कैले मायालुको मनभित्र छिर्न सकिन
न टेक्ने हाँगा छ न छ समाउने
झर्दैछ जिन्दगी भिर्न सकिन ।


मेरो माया कसैलाई सस्तो लाग्ने
कसैलाई झेलगरे जस्तो लाग्ने
भेटे हुन्थ्यो बाटो बरु यो रित्तो
उजाड जिन्दगी देखि भाग्ने ।

लेख्नलाई मैले एकैदिनमा ४ वटा सम्म गीतहरु पनि लेखेको छु ( यदि मैले लेखेका गीतहरु गीत भन्न सुहाउने छन भने । ) तर आज संयोग यस्तो पर्यो कि एकैदिनमा एकैसाथ दुई अलग तरिकाका गीतहरु लेख्न पुगें । सामान्यतया म गीतहरु लेख्दै गरेको दिनमा उस्तै प्रकृतीका गीतहरु लेख्थें र त्यो पनि एउटा सकेर मात्र अर्को लेखेको थिएं तर आज माथिको दुबै गीतहरु एकैसाथ लेख्न शुरु गरेर एकैसाथ सकेको नयाँ अनुभव गरेको छु ।

No comments: