Monday, September 04, 2006

एक अञ्जुली माया : एक मन्तब्य ।

एक अञ्जुली माया , दशवटा आधुनिक गीतहरु सँग्रहित मेरो पहिलो गीती अल्बम जस्मा सँगीतकार टिका भण्डारीको एकल सँगीत रहेकोछ , को लोकार्पण यहि सेप्टेम्बर २३ का दिन नेपाल पर्यटन बोर्डको हलमा हुन गै रहेको छ । उक्त अवसरमा म आफु उपस्थित हुन नसक्ने भएकोले मैले ईमेल मार्फत पठाएको एक सानो मन्तब्य एक अञ्जुली मायाको सिडी कभरको साथ राखेको छु ।
सर्बप्रथम सँगीतकार टिका भण्डारीको एकल सँगीत रहेको मेरो गीती अल्बम एक अञ्जुली मायाको यस बिमोचन समरोहमा उपस्थित हुनुभई बिषेश अतिथीको आशन ग्रहण गरिदिनुहुने श्रदेय ----- ,------, -----मा म दीपक जडितको नमस्कार । साथै उपस्थित सम्पुर्ण श्रदेय महानुभावहरुमा स-धन्यवाद नमस्कार ।

मेरो जीवनको ड्रीम प्रोजेक्टकै रुपमा रहेको मेरो पहिलो कृती गीतीअल्बम एक अञ्जुली मायाको यस बिमोचन समरोहमा म आफु उपस्थित हुन नसक्नुको पिंडालाई छातीभित्रै राखेर सात समुद्रपारीबाट यो सानो संदेश ईमेल मार्फत पठाएको छु । यतीखेर मेरो जिन्दगीको मिठो सपना एक अञ्जुली माया गीतीअल्बम सार्बजनिक भैरहंदा म हर्षले बिभोर भएको छु ।

म आफु उपस्थित हुन नसकेपनि यतिबेला तपाई बिद्वानबर्ग सामु दुईचार शब्द बोल्न सक्ने सम्म उमेर नभए पनि मेरो प्रतिनिधित्व गर्ने मेरी सात बर्षिय अबोध छोरी तपाईहरु सामु उपस्थित भएकि छन जो मेरो जीवनको सपना पुरागर्नको निँती गीती रेकर्डिङकै सिलसिलामा हाल काठमाण्डौ आएकी हुन । आज एक अञ्जुली माया गीती अल्बम तपाईहरु सामु आउन सक्नुको पहिलो श्रेय म मेरी छोरीलाई नै दिन चाहन्छु किनकी उन्कै निम्तीनै म आज सम्म यस धर्तीमा जिउंदो रहन सकेको छु ।

सुन्दा परिमाण थोरै लाग्न सक्ला एक अञ्जुली माया तर यो माया म भित्रको त्यो अपरिमेय माया हो जस्को तुलना म केवल त्यो अनन्त ब्रम्हण्डसँग मात्र गर्नसक्छु । यो माया मैले जीवनयात्रामा जीवनसँगीनीको साथ गुमाईसकेर पनि पाईरहेको चोखो माया हो जस्लाई म परिमाणमा ब्यक्त गर्न सक्दिन । यस अल्बमलाई मैले मेरी स्वर्गीय पत्नि मञ्जु प्रति समर्पण गरेको छु ।

यस अल्बम भित्रका धेरैजसो गीतका शब्दहरु मैले झण्डै ५ बर्ष अगाडी आफ्नी प्रीय जीवनसंगीनीलाई गुमाउनुको पिँडा आलैहुंदा लेखेको हुँ । यसर्थ यि सबै गीतहरु मैले आफ्नो आँशुले लेखेको हुँ भन्न सक्छु म सबै गीतहरु मैले एकान्तमा छाती पिटेर छाडेको डाँकोहरु हुन । त्यतीबेला मैले सोचेको पनि थिईनं कि कुनैदिन मेरा रुवाईहरुले पनि जीवन पाएर गीतको रुपमा पुर्णता पाउनेछन भनेर तर समयक्रम सँगै मेरो भेट नेपाली गीत सँगीतको आकाशमा चम्किलो नक्षत्र बनेर स्थापित भैसक्नु भएका सँगीतकार टिका भण्डारी सँग हुनगयो र वहाँकै हौसलाले आज मेरो छातीभित्रका ब्याथा र छटपटीहरु गीत बनेर तपाईहरु सामु एक अञ्जुली मायाको रुपमा सार्बजनिक भैरहेछ ।

झण्डै डेढ दशक अगाडी देखिनै गीतीलेखनमा पाईलो हालेको भएपनि मैले बल्ल आज आएर एउटा पाईला टेकेको छु भन्नु पर्छ । म अझै शिकारुनै छु । तपाई बिद्वान साहित्यकारहरु र अग्रज गीतकारहरुले पहिल्याउनु भएको बाटोमा तपाईहरुकै शुभेच्छा बोकेर पच्छ्याउदै आउने छु म ।

एक अञ्जुली माया भित्रका दशवटै गीतहरुलाई आफ्नो एकल सँगीतको माधुर्यले सिँगारीदिनुहुने लोकप्रीय सँगीतकार टिका भण्डारी ज्यू प्रति म अत्यन्तै आभारी र कृतज्ञ छु । त्यस्तैगरी यस अल्बम भित्रका गीतहरुमा आ-आफ्नो कर्णप्रीय तथा ओजपुर्ण स्वर दिनुहुने आदरणिय गायक गायिकाहरु रुवि जोशी , दीप श्रेष्ट , रविन शर्मा , प्रदीपराज पाण्डे , कुन्ती मोक्तान , आनन्द कार्की , रामकृष्ण ढकाल , एम बराल , कर्ण दाश , जगदिश समाल सबैमा म हार्दिक कृतज्ञता ब्यक्त गर्दछु । त्यस्तैगरी यस अल्बमलाई आफ्नो अमुल्य कलाले सजाईदिनुहुने भर्टेक्स डिजाईनलाई र भर्टेक्स डिजाईनमा रहनुहुने रञ्जीता शर्मालाई मेरो मुरी मुरी धन्यबाद साथै यस अल्बमलाई बजारमा पुर्याईदिनुहुने धउलागिरी क्यासेट सेण्टरलाई पनि मेरो मुरी धन्यबाद । यस अल्बमका गीतहरुमा सँगीत सँयोजन गर्नुहुने फडिन्द्र राई , अमुल कार्कीढली र किरण कँडेललाई अनि रेकर्डिष्ट शम्भु ताण्डुकारलाई म हार्दिक धन्यबाद दिन चाहन्छु त्यस्तै प्रज्ञा स्टुडियो प्रतिपनि म आभारी छु । त्यस्तैगरी एक अञ्जुली माया भित्रको यौटा गीतलाई छायाँङ्कन गरिदिनुहुने ईमेज च्यानलका दीपक श्री र उक्त छायाँङ्कित गीतमा अभिनय गरिदिनुहुने मोडलहरु प्रशान्त र गीता शाहि प्रतिपनि म धन्यबाद दिन चाहन्छु । यस अल्बमको निँती आफ्नो अमुल्य समय दिनुहुने यस अल्बमका निर्माता गणेश गौली जो मेरो स-हृदयी साथी पनि हुनुहुन्छ , लाई पनि मेरो सहस्र धन्यबाद ।

अन्त्यमा आजको यस लोकार्पण समारोहमा उपस्थित हुनुहुने सम्पुर्ण आदरणिय महानुभावहरुमा पुन धन्यबाद दिंदै बिदा हुन चाहन्छु । नमस्कार ।

No comments: