Tuesday, October 14, 2008

कविता : बुद्ध बोल्दैछ



सुन् ए , ईश्वर !
कस्तो भ्रम फैलाईछस् तैंले
आजपनि मान्छेहरु नाघेर मान्छेहरुलाई
दौडिरहेछन् तँलाई भेट्न
म सम्झन्छु त्यो दिन अझै
भनेको थिएँ मैले
'प्राणीहरु माझ रहने
प्रेम नै एक मात्र धर्म हो । '
चाहन्थेँ म
ननाघुन् मान्छेहरु मान्छेलाई
लुकाएर प्रेम छातिभित्र
म सम्झन्छु त्यो दिन अझै
सुनेर मान्छेहरुले मलाई
उडाएका थिए परेवा शान्तीको
यत्र तत्र आकाशमा
सुन् ए , ईश्वर !
कस्तो भ्रम फैलाईछस् तैँले
जो मैले तोड्न सकिनछु
र पत्थर बनेर
तेरै दलिनमा खडा छु आज
म सम्झन्छु त्यो दिन अझै
मान्छेहरुलाई मैले
मान्छेहरुकै अर्चना गर्दै
मान्छे बनेर बाँच्नु भनेथेँ
तर मान्छेहरुले
चोक चोकमा ठड्याएर मेरै मुर्ति
भन्न थाले , 'उ त ईश्वर हो ।'
सुन् ए , ईश्वर !
सकिनँ मैले कसैगरी
मान्छेहरुको यो भ्रम तोड्न
तोडिदे यो भ्रम तैँले नै आज
म चाहन्न
फेरी मान्छेहरु कुनै चोकमा
मुर्ति बनेर ठडिउन् ।

यो फोटो कविता माई संसारकै शनिबार साहित्य अन्तर्गत राखिने फोटो कवितामाथी लेखेको हुँ । अघिल्लो साता देखि माई संसारको फोटो माथी खुल्ला कविता लेखन प्रक्रियाले प्रतियोगिताको रुप धारण गरेको छ र अघिल्लो साता मेरो कविता नै उत्कृष्ट घोषणा भएको थियो । तर यसपटक भने मैले अप्रतियोगि कविता लेखेको हुँ ।

12 comments:

बेदनाथ पुलामी ( उमेश ) said...

दशैंले छाडेको शुन्यता मेटिएपछि .... lekhera tapaile sunya man bhanu bhaeko thiyo tar katiramro kabita lekhanu bhaeko ...
prasang ..r thalani nai
kati gajab 6 hajur
ouuusss..
सुन् ए , ईश्वर !

.......yasari nai kamal gardai jaanus hai jadit g ek pa6i arko gardai jod dai jaanus hai...yestai gari

Luna said...

जती डुब्यो त्यती डुबु जस्तो लाग्ने गरी सार्है गहिरो भाब बोकेको छ तपाईंको कबिताले दिपक जि ।

Luna said...

जती डुब्यो त्यती डुबु जस्तो लाग्ने गरी सार्है गहिरो भाब बोकेको छ तपाईंको कबिताले दिपक जि ।

कैलाश said...

दशैँको रन्कोमा छिमेकतिर चियाउन सकेको थिइन । छिमेकतिर त धेरै धेरै कुरा भइसकेछ जस्तो लाग्यो मलाई । अनि दीपकजीको कविताको प्रसंशा गर्नु पनि बूता नपुगेको महशुश गरे मैले आफुलाई । अरु त के भनु र खोई ।

ए अँ त अनि ढिलै भए नि बधाई दिन्छु म दिपकजीलाई माइसंसारमा बिजेता कविताको कवि बन्नु भएकोमा । साँच्चै नै तपाई त्यसको लायक हुनुहुन्छ ।

दीपक जडित said...

धन्यवाद बेदनाथजी , दशैं आएर गएपछि साँच्चै नै एकप्रकारको खल्लोपना छोडेको थियो त्यो समयले मेरो मनमा त्यहाँ त्यसैलाई बिसाएको थिएँ ता कि त्यो शुन्यपनाको अन्त्य होस् ।

लुनाजी , वास्तवमै कवितामा डुबुल्कि मार्नुको मजै बेग्लै हुन्छ । चाहे लेख्दा होस् या अरुले लेखेको पढ्दा । धन्यवाद तपाईंलाई ।

कैलाशजी , तपाईँ फर्किनुभएछ कम्ता खुशी लागेको छैन । कुटीतिर तिहार लाग्दैहोला अब त , देउसी खेल्न आईन्छ है कुटीमा ।

hajurba said...

yo padera malie maile dheri agadi lekheko kabita ko ek line yaad aayo.

"holaa katai ishwor pani prasaad grahan garna maatra"

kabita ko lagi dhanyabad

Sudip Kafle and Sujan Kafle said...

This is a great blog. Brilliant.

I have created a Nepali social bookmarking site like digg.com. Its goreto.co.cc . You can share your blog posts on this and get more traffic to your site.

I would like to invite you to join this site goreto.co.cc and start sharing news now.

Please let all the nepalis all over the world read it

उजेली said...

म पनि दसैँ मनाएर आइपुगेँ है दीपक दाइ !! कविता मनपर्यो । कति लेख्न सक्नुहुन्छ हौ तपाईँ !! अचम्मै लाग्छ मलाई त ! फेरि जति लेख्यो उति राम्रा हुन्छन् !!

दीपक जडित said...

Wel come back उजेलीजी ,
अब सबैजना भेला भैसके झैं लागेको छ तर तिहारले फेरी अल्मल्याउने होला । धन्यवाद है मेरो कविताहरुको तारिफको लागी ।

Basanta Gautam said...

निकै भावपूर्ण र दार्शनिक भाव बोकेको कविता रहेछ!

दीपक जडित said...

धन्यवाद वसन्तजी , सँधै तपाईंहरुको मनलाई यसरीनै छुन सके हुन्थ्यो कविताले ।

हजुरबाको एकलाईन मलाई पनि मनपर्यो , भगवान प्रसाद ग्रहण गर्नैलाई कतै होला भन्ने पुरै कविता कस्तो होला ? यो एक लाईनले चैं मान्छेले भगवानको भरोषा गरेर हार मानेपछिको अवस्था चित्रण गर्यो भने मैले चैं मान्छेले भगवान होलान् नहोलान् तर छन भनेर नौटँकी गर्दाको चित्र लेखेको हुँ । हजुरबाको कविता पढ्न पाए हुन्थ्यो नि ।

दीपक जडित said...

हजुरबासँग साथै यहाँ आउनुहुने सबैसँग माफी माग्नुपर्ने भयो है मैले । यो प्रतिक्रिया मैले केहि अगाडी माई संसारमै लेखेको दशैंको भेडा , भगवान र म मान्छे भन्ने कवितामा हो भन्ठानेर हजुरबाको कुरामा कुरा थपेको तर यहाँको स्थिती अलि फरक थियो है । यहाँ त मैले भगवान थिए तर हामीले पूजी पूजी मुर्ति भन्दा कठोर बनाएको अवस्थामा थिएनन् , भगवान पनि हामी झैं मान्छे थिए तर असल भन्ने कुराको चित्र लेखेको थिएँ ।