Monday, October 09, 2006

गीत ।

चर्किएको ऐना हेर्दा आफ्नै हजार छाँया देखें ।
ऐना दिलको फेर्न खोज्दा त्याँहा तिम्रो माया देखें ।

बर्षौं पछि सम्झिँदा नि तिम्रो रूप सग्लो थियो
तिम्रै माया छातीभित्र अर्थोक भन्दा अग्लो थियो
आज फेरी तिमीलाई आफ्नै दाँया बाँया देखें
ऐना दिलको फेर्न खोज्दा त्याँहा तिम्रो माया देखें ।

झुल्के घामले सँधै मलाई उज्यालोको आश दियो
तर मुटु भित्र अझै अध्याँरोकै बास थियो
हरेक दिन सँगै मैले आशा नयाँ नयाँ देखें
ऐना दिलको फेर्न खोज्दा त्याँहा तिम्रै माया देखें ।

मैले यो गीतको स्थाईका दुई हरफ कैले लेखेको थिएँ म आफैंलाई थाहा छैन कति सम्झन खोजें कुन बेला कस्तो मूडमा लेखें होला भनेर तर सकिंन , यस्को स्थाईको स्वरूप हेर्दा मैले गजल लेख्न खोजेको थिएँ कि जस्तो लाग्यो र गजलनै बनाएर पुरा गर्न खोजिहेरें , बनाएं पनि तर आफैंलाई चित्त बुझेन र अन्त्यमा गीतकै स्वरूपमा आज पुरा गरेर ब्लगमा राख्दैछु ।

No comments: