Sunday, October 14, 2007

यस्तो गल्ती हुन्छ कसरी ?

मैले गत १२ अक्टोबरका दिन नेपाली कविता डट कमको लागी भनेर 'दशैं नेता ज्यू र हामी' शिर्षकमा यौटा कविता लेखेको थिएं र नेपाली कविता डट कम अनि नेपाली पोष्ट डट कममा पठाएको थिएं । नेपाली पोष्टमा भने लगत्तै भोली पल्ट प्रकाशित भएछ भने नेपाली कवितामा सायद क्यूमा होला । नेपाली कवितामा १३ अक्टोबरका दिन मैले झण्डै एक वर्ष अगाडी लेखेको 'आजका हामी युवाहरु ' भन्ने कविता प्रकाशित भएको रहेछ । झन्डै एक वर्ष अगाडी पठाएको कविता प्रकाशित भएको देख्दा खुशी लाग्यो तर उक्त कविताको अन्त्यमा दुई हरफ हराएर अपुरो प्रकाशित भएको पाउंदा भने नमज्जा लाग्यो । एकताका तन्नेरी डट कममा पठाएको गजल पनि त्यसरी नै अधुरो मात्र प्रकाशित भएको थियो भने एकाध पटक नेपाली पोष्ट डट कममा पनि त्यसरी नै अपुरो र उल्टोपाल्टो भएर प्रकाशित भएको छ । मैले हरेक पटक आफ्नो रचनाहरु संप्रेषण गर्दा कतै केहि छुट्ला कि भनेर अति नै ध्यान पुर्वक हेरेर गर्ने गर्छु तर प्रकाशित हुंदा भने मेरै मात्र धेरै पटक किन त्यसरी अपुरो भएर प्रकाशित हुने होला ? कतै मैले ईमेलमा पठाउंदा बाटैमा मेरो रचनाहरुको अंश हराउने हो कि ? त्यसरी मुख्य भागहरु गुम भएर अपुरो रचना प्रकाशित भएको देख्दा साह्रै खल्लो लाग्दो रहेछ अनि रचनाले लगाउनु पर्ने अर्थ पनि अनर्थ हुन जान्छ । हैरान छु म आँखिर त्यस्तो गल्ती हुन्छ कसरी ??

No comments: