Sunday, April 22, 2007

अप्रिल टुर : भगवानको दर्शन ।

गत अप्रिल ४ तारिख हामीले अप्रिल टुर जाने फैसला गर्यौं । हामीहरु संगै काम गर्ने ३ जना थियौं बिरगञ्जको भाई मनोज अधिकारी र ईटहरीको अर्को भाई हेमन्त दंगाल र म । । नेपालमा ३ थरीको ३ टाउके यात्रामा निस्कनु हुंदैन भन्ने मान्यता थियो त्यसैले हामीले अर्को एकजना दाईलाई पनि यात्रामा सामेल गराउने उध्येश्यले वहाँको घर गयौं तर वहाँको कामबाट छुट्टी नमिलेकोले हामी तिनजना मात्रै हिंड्यौ । डुराङ्गो ( कोलोराडोको दक्षिण पश्चिममा पर्ने सानो सहर ) बाट हामीले दिउंसो ११ बजे शुरु गरेको यात्रा त्यो दिन सांझ ७ बजे डेन्भर पुगेर रोकियो । अलि हतारिएर हिंड्दा झण्डै ६ घण्टामा तय गरिने दुरी हामीले बिस्तारै गरेर पुरा ८ घण्टा लगायौं । त्यसो त रमाईलो भिउ हेर्दै जाने बिचारले हामीले अलि लामो र हिमाली बाटो रोजेका थियौं ।

यात्रामा सहभागी हामी ३ जना : बाँयाबाट क्रमश म (दीपक जडित) , मनोज अधिकारी र हेमन्त दंगाल ।

भोलीपल्ट अप्रिल ५ का दिन फेरी ११ बजेतिर हामी डेन्भरबाट पश्चिममा पर्ने अर्को सानो पर्यटकिय सहर निदरल्याण्ड तर्फ लाग्यौं जहाँ मलाई गौरादहकै मेरो साथी लिला कार्की ( नातामा मेरो काका ) भेट्नु थियो । साँढेबाह्र तिर हामी निदरल्याण्ड पुग्यौं र लिलासंग भेटघाट गरेर त्याँहाबाट नजिक पर्ने मन्दिर गयौं पहिले पनि दुई तिन पटक म निदरल्याण्ड गएको थिएं तर मन्दिर भने गएको थिईंन ।

अमेरिका जस्तो बिकशित मुलुकमा पनि भगवानलाई दुर्गम ठाउंमै बस्नु पर्ने रहेछ ; मन्दिर जाने कच्चिबाटो झन्डै ५ माईल थियो । हामीले सानो गाडी लगेका थियौं मन्दिर सम्म पुर्याउन निक्कै मुश्किल भयो खाल्टाखुल्टीले गर्दा ।

मन्दिर परिसर छिर्ने बेलामा देखिएको यो बोर्ड : SHOSHONI भनेको के हो मलाई थाहा भएन ।

त्याँहा भित्र मन्दिर घुमाउने मान्छेको पनि ब्यवस्था रहेछ । मेक्सिको बाट अमेरिका आएर ६ बर्षदेखि यस्तै मन्दिरहरुमा सरसफाईको काम गर्ने र धार्मिक पर्यटकलाई मन्दिर घुमाउने हुवाङ्ग नामका ब्याक्ती जो हाम्रो लागी सरस्वतीको मन्दिरको ढोका खोल्दै थिए । मैले उनको तस्विर खिच्न बिर्सेछु । मन्दिर भित्रपनि तस्विर लिन मनाहि रहेछ । यो मन्दिरमा सरस्वतीको ठुलो ( निक्कै ठुलो / यत्रो भन्न चाहिं सकिनं )
मुर्ती र ध्यान गरेर बस्ने ठाउं रहेछ ।

चिनियाँ पाराको घर भएको यो मन्दिर भित्र ठुला ठुला गणेश , शिव , हनुमान , राम आदीका मुर्तीहरु थिए र यहाँ भित्र भजन किर्तन गर्ने हल पनि रहेछ ।
अनि प्रवचनको लागी पनि छुट्टै हल बनाईएको रहेछ ।

यहाँभित्र चाहिं ठुलो हवन कुण्ड रहेछ र शिवलिंग अनि शिवको मुर्ती आदी पनि थियो ।
यहाँ भित्र मलाई तस्विर लिन मन थियो तर हुवाङ्गले पट्टकै अनुमति दिएनन ।

र यो चाँही मन्दिर परिसरमै बनाईएको यौटा मुर्ती बिष्णुको जस्तो छ । भएका मुर्तीमध्ये यसैको मात्र तस्विर खिच्न पाईयो ।त्यसदिन मन्दिरबाट फर्केर आएपछि बोल्डर र डेन्भरमा साथीभाईसंग भेटघाटमा मस्त हुंदै बिहान ३ बजाईएछ । ६ तारिख फेरी बिहान ११.३० तिर हामी डुराङ्गो फर्कियौं ।

No comments: