Saturday, June 09, 2007

क्रमभंगताको क्रम ।

मे ७ तारिख मैले मेरो ब्लगमा पछिल्लो पटक यौटा गजल राखेको थिएं । आज जुन ९ तारिख भै सकेछ । यो एक महिनाको अवधीभर मैले के के गरें ? अब त म आफैंलाई याद रहेन । म कहाँ हराएं ? किन हराएं ? मैले अप्रिल टुर भनेर अप्रिल महिना तिर घुम्न गएको ठाउंहरुको बारेमा ब्लग राख्दैथिएं त्यो क्रम पनि त्यसै भंग भयो । यौटा क्रममा चलिरहेको मेरो जीवनमा क्रमभंगताको क्रम शुरु भयो । गरिरहेको काम बन्द भयो । काम खोज्ने क्रम शुरु भयो । बसिरहेको ठाउं छोडें , नयाँ ठाउं पुगिरहने क्रम शुरु भयो । लेखिरहने क्रम भंग भएर २ महिना बित्यो नयाँ लेख्ने वातावरण बनाउने क्रम शुरु भयो । ऐजन ऐजन प्रकारले के के भयो भयो । यो अवधीमा केहि नयाँ सोचहरु मानसमा टुसाईसकेका छन जस्लाई लेख्ने क्रम शुरु गर्नुपर्ने भएको छ । जीवनमा चलिरहेको क्रम अचानक भंग भएर क्रमभंगताको क्रम शुरु हुंदा मैले आफु संक्रमणकालिन स्थितीमा रहेको महसुस गरेको छु । बल्ल आजदेखि मैले नयाँ शुरु हुंदै गरेका क्रमहरुलाई ब्लगमा राख्ने क्रमको शुरु गरेको छु । तथापी यो क्रम लाई शुरुवात नभनेर निरन्तरता नै भन्नु मुनासिव होला ।

यो क्रमभंगताको क्रमले निरन्तरताको नयाँ क्रम शुरु गरेपनि या नयाँ क्रमको निरन्तरता कायम राखेपनि मेरो लागी त्यहि नै उपलब्धी हुनेछ ।

No comments: